Baby sepie la grill

Ingrediente :
  • 400 g baby sepie ;
  • patrunjel proaspat ;
  • 3 catei usturoi ;
  • 2 linguri ulei de masline ;
  • 1lingura vin rosu ;
  • putin otet balsamic ; 
  • oregano uscat ;
  • sare ; 
  • piper ;
  • pentru garnitura se vor folosi legume trase la tigaie sau gatite tot pe grill .

Preparare :

Sepia se clateste , eu am cumparat-o deja curatata si doar am feliat-o in bucati de maxim 2 cm.

   Facem un sos pentru marinat din : sare, piper, usturoi, ulei, vin , otet, patrunjel, oregano.





      Lasam sepia 30 minute la marinat.
     Pregatim legumele pentru garnitura. Le puteti stropii cu putin ulei de masline, condimenta cu sare si piper. 


      Puteti sa le trageti in tigaie sau la grill, eu am adaugat si sosul rezultat in urma marinarii.
      Nu trebuie lasat mult pe foc, la foc "iute" in 5 minute e gata. 

     Sepia este o alegere buna pentru seara, este bogata in proteine, are putine lipide si glucide.

Comentarii

Postări populare