Placinta cu branza



  Ingrediente :
  • 1 pachet de foi de placinta
  • 1 iaurt de 200 g
  • 250 ml lapte
  • 3 oua
  • 100 g unt sau ulei
  • 200 g branza sarata
  • 200 g cascaval
  Preparare :
  
  Se bat ouale intr-un vas suficient de mare pentru a putea adauga pe rand laptele si branza sfaramata, rasa sau taiata cubulete.


  Ungem o tava cu unt, apoi punem rand pe rand cate o foaie de placinta pe care o ungem cu unt topit sau cu ulei, dupa ce am adaugat 3 foi , punem 2 polonice din compozitia obtinuta, apoi adaugam iar rand pe rand foi de placinta neuitand sa le ungem, repetam acelasi procedeu, tinand cont deasupra trebuie sa fie foi de placinta.

  Eu am folosit o forma ceramica pentru tarta, dar se poate utiliza o tava, fiind forma de tarta a trebuit sa impachetez compozitia cu surplusul de foi de placinta, surplus ce l-am impaturit fiind atenta ca sa fie uns cu ulei fiecare colt al foii.


La sfarsit am adaugat iaurtul, se da la cuptorul preincalzit si se lasa la foc potrivit circa 50 min.

  Pe alocuri placinta mea s-a parlit un pic mai mult :).


  Dupa ce o scoatem de la cuptor, placinta trebuie stropita cu apa si lasata la racit acoperita cu un prosop.
  Se serveste calda sau rece dupa placul fiecaruia.

  Stiati ca ...


  Brânza este un aliment obținut prin coagularea laptelui anumitor animale, mai des vaci, dar și capre, iac, oi și bivoli. Pentru a se obține închegarea laptelui, este folosit cheagul, dar unele tipuri de brânză sunt închegate cu acizi precum otet sau suc de lamaie, fie cu anumite specii de cynara
 ( sursa : http://ro.wikipedia.org/wiki/Br%C3%A2nz%C4%83 )

Comentarii

Postări populare